maandag 8 juni 2015

Lief klein opbergkastje van Vlijtig-iesje

Van alle vrije tijd die ik nu heb, besteed ik meer dan de helft momenteel aan het creeren van mooie dingen voor mijn winkeltje. Heerlijk om te doen en het ontspant enorm. Maar ik ben weer te ijverig....want nu liggen er diverse projecten doorelkaar, kan moeilijk focussen op slechts 1 iets....gevolg verf op tafel ligt te wachten op project 1, boven op bed ligt project 2 voor als ik 's avonds op bed geen tv wil kijken en naast me op de bank liggen projecten (!) nummers 3 en 4 de haakwerkjes een sprei en een rond kleed.

Het ontspant op deze manier wel iets minder.....overal waar je komt en kijkt schreeuwt iets naar me Maak me af...

Ook probeer ik ons huis opgeruimd te houden, want tja iedereen zegt het Een opruimd leeg huis geeft een opgeruimd leeg hoofd.....klopt wel, maar het is lastig volhouden....die projecten daar ben ik echt mee bezig en de kinderen zijn zo heerlijk aan het spelen (de vloer ligt bezaaid met playmobil en lego en kastelen met paarden en auto's, hink stap sprongend moet je hier rondlopen en proberen onderweg niets om te stotend anders heb je een erg boos kind in huis) Die ruimen ook nooit op (morgen wil ik er weer verder mee spelen)....

En toch is het al gelukt om project 1 in de winkel te plaatsen....wat helaas nog niet goed loopt dus het staat ook op pinterest en op marktplaats....
Hier is het kastje, bedoeld om sleutels in op te hangen, maar voor sieraden of iets anders leuks kan het natuurlijk ook geen kwaad
De kleuren zijn lichtroze en donkergrijs. Het hartje op de voorkant is met schoolbordfolie beplakt dus er kan ook iets op geschreven worden.
De binnenkant is beplakt met stofjes grijs met witte stippeltjes en uiltjes.

Geen opmerkingen: