vrijdag 24 april 2015

Koningsdag 2015............hier in Dordrecht!!!!

Ja het is echt waar, al maanden staan onze kranten er vol mee......de koning komt zijn verjaardag, zijn koningsdag hier in onze stad vieren, in Dordrecht!!!! Oh wat spannend, oh wat gaaf......en onze oudste zoon moet met zijn club Jong Jubal het feestprogramma afsluiten.......tjemig wat een eer....

Als ouders van de clubleden weten we wel al dat de kinderen een prominente plek zouden gaan krijgen in het programma, maar dit weten we pas sinds vorige week.....gelukkig maar want onze oudste heeft Asperger en door zijn autisme kan hij weinig spanning aan zonder te flippen of te stressen en dat terwijl hij ook nog de week ervoor de cito entreetoets heeft.....wow pittig zeg voor hem!!

Maar goed tot nu toe gaat het redelijk en slaat hij zich er goed doorheen!! Knapperd!!

Zelf heb ik door mijn burnout ook nog te kampen met mijn eigen stress en paniekgevoelens.......natuurlijk wil ik gaan kijken in de binnenstad, zowel naar het koningspaar als naar mijn eigen kanjer, maar ja.......op zo'n dag is het natuurlijk bomvol mensen......jakkes, die drukte maakt me nu al benauwd.....constant afwegen in mijn hoofd:  Wel gaan of thuis blijven....bang voor schuldgevoel als ik niet zou gaan, maar druk op de borst-gevoel bij de gedachte wel in die menigte te staan......ooohhhh bah!

Om de spanning uit mijn lijf te kalmeren haak ik er wild op los.......rood-wit-blauw-oranje kleuren liggen kriskras op de bank, bloemetje hier, brochetje daar, van alles aan het haken, bedenken en uitproberen.....


En uiteraard is dit ook te koop bij vlijtig-iesje


(ondanks alle spanning en stress:)  FIJNE KONINGSDAG ALLEMAAL!!!!! xxx


Geen opmerkingen: