zondag 15 november 2015

Genieten

Opnieuw weer (leren) genieten van dingen om je heen....lastig als je nog in de fase zit van overal "beren op de weg" zien. Maar soms maak ik het mee dat de beren wegblijven. En dan kan ik toch echt genieten. Wat een goed gevoel zeg, heerlijk.

Gisteren was de intocht van Sinterklaas. Mijn twee zonen geloven niet meer, maar mijn dochter nog volop. Met het hele gezin dus naar de stad....de oudste stibbelde nog even tegen maar ging uiteindelijk toch mee......oef op de valreep op ons favoriete plekje de stoet voorbij zien lopen. Leuke optocht, gezellige pieten. Zeer goed beeld van Sinterklaas en flinke volle handen pepernoten gescoord!!
Voor de kids zeer belangrijk.....maar wat voor mij onbetaalbaar was en is, is dat ik hen weer ZIE en van dit moment kan genieten!! Elke keer als ik de foto weer zie smelt ik, wat een lieve gezichtjes......mijn poepies!!!

Geen opmerkingen: